marți, 10 iunie 2008

Pe Roti Verzi 2008


Pe 7 si 8 iunie a avut loc la Iasi marele concurs ciclistic :P PRV 2008 ajuns la editia a IX gratie turistorilor . Clasicele probe Downhill si Cross Country au avut loc -prima in zona Pietrarie- Schit Tarata si a doua cu startul aproape de Manastirea Barnova . Destul de multi participanti , nu toti la amandoua problele -desi niciuna nu a prezentat o dificultate ridicata . Vremea a tinut cu noi , traseul de DH fiind doar putin umed iar cel de cross cu cateva balti biinee plasate . Accidente grave nu au fost - doar Alexandra ce a cazut la DH si Cohal care si-a invinetit oleaca ochiul ...iar la cross Oli s-a ales cu taitura urata in genunchi pentru care a mers la cusut. Castigatorii absoluti au fost la DH- Rosi din Iasi cu 1':54" si la Cross Dan Rosioru- Conpet Ploiesti cu 1 h 2' 41". Fete putine...ca de obicei...Eu am facut o varza la cross din lant -care s-a rupt cand imi era lumea mai draga ...am terminat intr-un final dupa ce am schimbat bicla...cu care mai tarziu am facut pana :) ..a fost amuzant pana la urma ...Premiile de la Turistor au fost peste asteptari si atmosfera a fost ok in mare ...



Poze am numai de la DH :

















































Niciun comentariu: